WithingsSmart Kid Scale

 

 

Withings Smart Kid Scale

هنگامی که ما برای اولین بار در مورد مقیاس های هوشمند بچه ($ 180، با نام مستعار WS-40) آموخته، توسعه دهنده Withings شد نشان دادن آن را در 2012 CES به عنوان "مقیاس هوشمند عزیزم"، و نشان می دهد که آن را در همان برنامه های iOS به عنوان اصلی این شرکت (استفاده از و ارزان تر) مقیاس در ارتباط با تمرکز بر بزرگسالان است. کمی بیش از یک سال بعد، یک نسخه بهینه از لوازم جانبی در نهایت شروع به چکیدن به فروشگاه تحت نام فعلی خود را، و یک برنامه جدید وجود دارد، بیش از حد: همنشین Withings کودک. در حالی که برچسب قیمت بالا مقیاس بچه های هوشمند را به طور جدی درخواست تجدید نظر خود را محدود می کند، سخت افزار و نرم افزار کمی تکامل یافته اند برای تبدیل شدن از زمانی که محصول برای اولین بار نشان داده شد جذاب تر.

در هسته ی اصلی آن، مقیاس بچه های هوشمند مقیاس های بی سیم دیجیتال به طور خاص برای اندازه گیری وزن کودکان را از سنین 0-8 ویژگی صفحه نمایش دیجیتال با دقت در سطح صدم گرم.، مقیاس ساخته شده است که مسئولیت رسیدگی به وزن از 0 تا 55 £ طراحی شده است، حتی از جمله اندازه گیری های کم پوند برای نوزادان. کشتی Withings مقیاس بچه های هوشمند با دو قطعه بچه به اندازه سینی که به طور مستقیم به بقیه از مقیاس به عنوان مورد نیاز متصل، و سپس جدا هنگامی که کودک قادر به ایستاده است. وقتی با سینی استفاده می شود، میزان نیاز به یک شیر آب بر روی بالای دوربین دکمه قدرت خود را به تنظیم وزن خالص وزن حسابداری برای وزن اضافه شده از سینی و پس از آن آماده برای نشان دادن اندازه گیری های دقیق بر روی صفحه نمایش است. سینی را می توان به طور موقت در محل با دو پین چرخش در زیر مقیاس قفل شده است. با سینی برداشته، هیچ شیر از دکمه برای اندازه گیری وزن لازم است. یک کودک فقط مراحل و فرایند متوقف می شود زمانی که آنها هنوز هم به اندازه کافی است که نوسانات عمده وزن به پایان است.


پس چه مقیاس بچه های هوشمند از نوزاد و کودک نو پا مقیاس مشترک دیجیتال است که برای خوب زیر 100 دلار به فروش متمایز می کند؟ شروع با طراحی و زواید خیال باف. ساخته شده از پلاستیک سفید و روشن، مقیاس به نظر نمی آید بسیار متفاوت از گزینه های غیر از iOS زمانی که سینی نصب شده است، اما زمانی که آن را خاموش، نسبتا جمع و جور 11 "توسط 9.1" طراحی جعبه های گرد را نشان می دهد الهام بخش آشکار اپل، از جمله ضخامت لایه روشن در اطراف صفحه نمایش و لبه. علاوه بر دکمه قدرت، یک نوار کش رفتن شما اجازه می دهد حرکت به چپ و راست از طریق تعداد محدودی از گزینه های منو به مجموعه ای از واحد های اندازه گیری و جفت شدن بلوتوث بدون تکیه بر روی دستگاه های IOS. بروز رسانی های اخیر سیستم عامل فعال مقیاس برای نشان پوند، اونس، و کسری از یک اونس و نه تنها کسر اعشار پوند یا کیلوگرم.


حرکت پا پلاستیکی به طور دائم به پایین متصل مقیاس را قادر به کار در سطوح ناهموار، و چهار باتری AAA برای قدرت گنجانده شده است. Withings نیز در 60-inch/150-centimeter پلاستیکی نوار اندازه گیری جمع بسته برای اندازه گیری طول / ارتفاع کودک. آخرین نوار اندازه گیری آن را با مقیاس شامل حدود دو سال از مصرف نسبتا فعال قبل از شکستن به طول انجامید، و این یکی شده است کمی برای ارگونومی بهبود یافته و بدون بدیهی است که تأثیر کیفیت از اجزای دوباره طراحی.


مزایای دیگر مقیاس بچه هوشمند شامل پشتیبانی از بلوتوث / Wi-Fi را، و نرم افزار. جفت شدن اولیه با دستگاه خود را IOS از طریق بلوتوث، که از شما برای نصب Withings عزیزم نرم افزار ردیابی همنشین انجام می شود. هنگامی که کامل، برنامه به طور خودکار می تواند تنظیمات Wi-Fi دستگاه خود را IOS در انتقال به مقیاس، یا به صورت دستی تنظیم آن را بر روی شبکه های مختلف در صورت لزوم. با استفاده از Wi-Fi، اندازه گیری وزن را می توان به سرویس ردیابی مبتنی بر اینترنت Withings 'بدون نیاز به دستگاه های iOS را به یک اتصال بلوتوث به طور مستقیم به مقیاس هماهنگ شده، هر چند هر دو گزینه باقی می ماند.

 

توجه داشته باشید در مثبت، همنشین Withings بچه است که واقعا به خوبی در بسیاری از رابطه طراحی شده است. هر کودک می شود یک پروفایل شخصی در داخل نرم افزار، به صورت اختیاری از جمله عکس، سن، قد، و شیشه یا پستان دادن جزئیات اگر شما آنها را عرضه دستی. این نرم افزار با استفاده از وزن گذشته محدوده به طور خودکار اندازه گیری مقیاس به تازگی ضبط شده به نام و مشخصات داده شده اختصاص دهید، و از شما برای کمک به کاربر در هر زمان اندازه گیری وزن جدید به وضوح تعیین و تخصیص نیست. این همچنین می تواند وزن و فشار خون اندازه گیری بالغ گرفته شده از دیگر محصولات این شرکت، هر چند آن را به شما اشاره به برنامه همسر Withings بهداشت برای جزئیات بیشتر.


تنها مسئله عمده ما با این برنامه به حال دست زدن به آن از اتصال بی سیم بود. در طول تست، ما متوجه شدیم که نتایج در اینترنت-همزمان شد به طور خودکار به برنامه در حال حاضر در حال اجرا تحت فشار قرار دادند، و یا به دست آمده از طریق یک دکمه تازه کردن آسان. نه، نتایج جدید هماهنگ زمانی که برنامه تازه بارگذاری می شود، و یا ترک و دوباره. بلوتوث همگام سازی به طور مشابه نیاز به کاربر و درهم کوبیدن اطراف با تنظیمات، که واقعا نباید لازم باشد. Withings شامل یک عنصر UI بصری که مسئولیت رسیدگی به بعضی از این ساده تاگ فراز زندگی از پروفایل های به آنها را تازه کردن با جدید داده اما در آزمایش ما، آن را به نظر نمی رسد به کار می کنند. ساخت همگام سازی فوری و آسان تر باید اولویت اصلی برای نسخه بعدی این محصول است.


مانند برخی از دیگر محصولات این شرکت، رتبه بندی کلی ما از مقیاس Withings هوشمند کودک کمتر از ما که تنها ترجیح داده، زیرا قیمت تا به ارزش واقعی آن نامتناسب است. در حالی که قابلیت های ارائه شده توسط مقیاس و برنامه بدون شک خوب، فرض کنید شما نیاز به بارها و بارها اندازه گیری بچه ها وزن با دقت های دیجیتال در خارج از مطب دکتر، یک حق بیمه $ 80 تا $ 120 در اینجا نسبت به بچه های دیجیتال وجود دارد مقیاس های بدون ویژگی های بی سیم. شکاف توسط این واقعیت است که مقیاس بزرگسالان Withings 'ارزان تر کار می کنند و همچنین برای کودکان قادر به ایستاده، با فرض شما اندازه گیری سطح centrigram نیاز ندارد تشدید. بر خلاف مقیاس بچه های هوشمند، آنها را به کار برای افراد با وزن بیش از 55 پوند یا 25 کیلوگرم را متوقف کند. این لوازم جانبی طاقچه برای شروع، توسط قیمت گذاری آن ساخته شده تو رفتگی در دیوار و حتی بیشتر است. باید آن را به شدت با تخفیف، آن را جدی تر با توجه به ارزش برای پدر و مادر خواهد بود.

 

شارژ اتوماتیک همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 مرداد 1393برچسب:, | 22:44 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت